piątek, 24 sierpnia 2012

"Dary anioła"

 Wakacje wakacjami, ale pogoda coś nie dopisuje ;). Choć ja się tym zbytnio nie martwię bo lubię deszczowe, pochmurne dni (mam co robić). Dla miłośników książek mam ciekawą propozycję.
 Około dwa lata temu odkryłam z koleżanką nowią pisarkę: Cassandrę Clare. Jej trylogia "Dary anioła" okazała się fenomenem! Fani autorki ubłagali ją, aby wydała czwartą część opowięsci o siedemnastoletniej Clary, której matka skrywała przed córką mroczne tajemnice... (Uuu...) Nocni łowcy, wilkołaki, miłość, przyjaciele, tajemnice- tego na pewno nie zabraknie! Przedstawiam okładki:



A Wy? Czytaliście? Macie zamiar? Piszcie ;)

1 komentarz:

  1. czytałam pierwsze dwie części, zakochałam się w całej trylogii, w Jace'u szczególnie <3 XD niestety w bibliotece nie mogę znaleźc 3 :|

    OdpowiedzUsuń